8. prosince 2014

Vánoční humorná vložka

Nestíhám, nestačím. Nesnídám nesvačím... ač vlastně vůbec nic nedělám. To bude asi krize moderního způsobu života, že člověk pořád něco dělá, ale pak zjistí, že vlastni nic neudělal (případně že něco královsky podělal). Já například už od července píšu vánoční povídku, ano, slyšíte dobře, už od července, nicméně to psaní se omezuje na... inu, řekněme, že OpenOffice dokument pro ní mám už připravený, ale námět není. Víte, je totiž těžké překonat nebo se vyrovnat "Miluji tě až za hrob... ten tvůj".

Nicméně moje předloňská vánoční povídka není hlavním bodem tohoto článku, vlastně ani to, že jsem loni nic nenapsala, protože napsala - "Zasněžené sny", jen jsem je jaksi zveřejnila o dva měsíce dřív. Ehm. Hlavním bodem tohoto článku je, že na letošní rok jednoduše žádnou nemám a, pokud ji nenapíšu během dvaceti čtyř hodin jako "Miluji tě až za hrob... ten tvůj", ani žádnou mít nebudu. Takže, jak jsem tak uvažovala co s tím, jsem se rozhodla, že si dáme letos humornou krasojízdu mých z webu stažených povídek, alespoň některých tedy.
(V tomto bodě prosím všichni udělejte mexickou vlnu a zvolejte "Olé". Děkuji)
Tyto povídky budou zveřejněné od 24. prosince do 1. ledna a pak zase zmizí do propadliště dějin, až tedy na jeden kousek, který bude mít nejvíce komentářů (ano, autorka je zvrhlá a má ráda komentáře a chci si jednou zkusit výhrůžku "Když nebude deset komentů, nebude další kapitola!").
Líbí se vám to? Nemusíte odpovídat, já vím, že ne, no ale co se dá dělat? Když není nová povídka, tak není, a tohle se mi, vzhledem k některým věcem, které byli řečeny na posledním srazu, zdá jako zajímavý kompromis - pro mne zajímavý.

Seznam povídek, které budou znovu zveřejněny


  • Večer mezi námi - Sirius Black/Regulus Black
  • Přes vánoční prázdniny - Peter Pettigrew/Severus Snape (non-con, znásilnění) 
  • Nápis - Sirius Black/Remus Lupin (songfic)
  • Posedlý - Remus Lupin/Severus Snape
  • Den, kdy umírá důstojnost - Severus Snape/Remus Lupin 
  • Vánoční snění - Remus Lupin/Sirius Black
  • Co vidí jen měsíc - Remus Lupin/Sirius Black (za zaslání děkuji fialce)
  • Praskání krbu - Sirius Black/Hermiona Grangerová
  • Po letech - Angel/Alex Harris (fandom: Buffy, přemožitelka upírů/Angel)
  • Nové věci - Angel/Alex Harris (fandom: Buffy, přemožitelka upírů/Angel)
  • Palačinkové ráno - Angel/Alex Harris (fandom: Buffy, přemožitelka upírů/Angel)
  • Konvice - Jack Harkness/Ianto Jones
  • Dej pozor co si přeješ - bez párování, fandom: Lexx
Koukám, že jich je opravdu dost. Inu, já jsem prostě královna v mazání povídek, které podle mého nemají dobrou kvalitu nebo je čtenáři na FFDeníku odsoudí jako podřadné. Mám totiž takové pravidlo, že cokoliv co se na FFD dostane pod 60% ze svých stránek smažu. Je to docela dobrý způsob, jak si udržet nějaký ten standard děl, které jsou volně k přečtení.

Poznámka: Je víc než pravděpodobné, že mi nevyjde na mé stránce limit. Nevadí, povídky zveřejním na záloze a blueboard knihy alias komentáře jsou přenosné z jednoho webu na druhý a ani po smazání povídky se zcela neztratí - pořád zůstávají v té blueboard knize. Když se tedy nepodaří zveřejnit povídky na AtraAnimus, dám je na zálohu a odkaz hodím do chatboxu na AtraAnimus a samozřejmě na DS, protože jsou to skoro všechno slashové povídky.

Tak jsem promluvila v tom předvánočním čase. Mějte se blaze a nadšeně pracujte na přípravách nejhektičtějšího, a už vůbec ne svátečního, svátku v naší krásné zemi.
Mene sakkhet ur-seveh


3 komentáře:

  1. Měsíc mám a pošlu ti za chvilku mailem. Je obetovaný.
    ALE MÁM VÁŽNOU PŘIPOMÍNKU!!!
    Jsou totiž vdaní lidé, kteří musí během svátků trajdat všude možně i do míst, kde není vůbec žádné připojení k netu - jistě nemusím zdůrazňovat, že tak činí proti své vůli. No a ty zveřejníš povídky, pak je smažeš a jak já k tomu přijdu? Polovinu jich asi nemám. Projdu si svoje složky a poslala bych když tak seznámek s prosbou a slibem, že je nebudu číst dřív, než je zveřejníš. Prosím prosím, smutně koukám, když jsou sakra ty vánoce...

    Jo, málem bych zapomněla: Olé! (a vlním se, čestný pionýrský :-))

    fialka

    OdpovědětVymazat
  2. 4 věci jsem si stáhla z ulozto, takže je tam nesmazali.
    Zbytek povídek mám a některé si doteď pamatuju, o čem jsou. Ale přečtu si je, jestli budu mít přes svátky dost klidu.

    "už od července píšu vánoční povídku" - jo, já jsem například konečně dopsala dubnové drabble, které jsem začala psát hned v květnu :-(
    fialka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.