24. července 2014

Fanpolis - Encyklopedie fanouškovské tvorby

Po delší době se hlásím s článkem a hlavně vysvětlením důvodů, proč mi, proboha svatého, trvá tak dlouho dopsat jedinou scénu. Inu proto, že nemám ráda psaní erotických scén - říká autorka dvacetistránkového PWP - a nikdy s nimi nejsem spokojena. To je však jeden z důvodů pozdržení vydání povídky "Odlesk západu tvého slunce".
Tím hlavním důvodem, který doufám shledáte podstatným, je založení Fanpolis - Československé encyklopedie fanouškovské tvorby.
Zaujal vás název a chcete vědět o co se jedná?
Je to vlastně celkem prosté. Já, a nejen já, jsem už delší dobu častým hostem na Fanlore, encyklopedii fanouškovské tvorby, kterou založila Organizace pro transformativní tvorbu, a tak jsem si jednou řekla, že by bylo skvělé mít stejnou encyklopedii také v češtině/slovenštině a pro české a slovenské fanouškovské prostředí. Právě z toho důvodu vznikla Fanpolis, která je otevřenou encyklopedií, do které může přispívat každý a to dokonce bez registrace. Tím to způsobem doufám, že dosáhneme co největšího množství článků přes celé spektrum fandomů a žánrů a s co nejlepšími informacemi.
Ti z vás, kteří by se chtěli zapojit a podílet se na rozvíjení Fanpolis, na tuto naší encyklopedii srdečně zvu a doufám, že se při jejím editování pobavíte a nebo najdete potřebné informace.


1 komentář:

  1. Fanpolis je něco, co jsme tady potřebovali jako cukr. Děkuji moc za tu práci a za ty stránky. Gábina Fůrová.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.