2. ledna 2015

Zpátky k životu

Tak jsem sečetla všechny komentáře, bylo to celkem snadné, moc jich totiž nebylo. Ne že bych zase nějakou záplavu čekala, že ano, svátky a tak vůbec, možná kdyby to byly nové povídky... no, alespoň jsem byla ušetřena dlouhého počítání a rozhodování - dobrá, toho úplně ne, jelikož mi bylo doporučeno, že bych jeden komentář u vítězné povídky počítat neměla, ale vzhledem k tomu, že byl neutrální, počítala jsem ho jako pozitivní. To jsem ale hodná, že ano? :-D

Každopádně, sečteno a podtrženo, jste mi asi chtěli přidělat hodně práce s děláním nové rubriky, že ano? Ano, protože vyhrála ta povídka, pro kterou nemám na stránce rubriku ani vlastní oddílek. Teď už jistě tušíte kterou mám na mysli, ale udělám to tak nějak oficiálním..
Povídka, která bude mít opět místo na mých stránkách je Tradá!

Konvice z fandomu Torchwood.

Kdo tajně doufal, že zvítězí, ale nekomentoval a nechával to na ostatních, ať si to užije. Ti, kteří komentovali, ať si to užijí také. Bude vás teď tato povídka strašit ve vyhledávačích pokaždé, když se budete chtít pokusit najít na tento fandom něco česky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.